Eerste etappes

13 april 2023 - Luchthaven Orly, Frankrijk

Hoi hoi, hierbij het begin van onze reis naar Frans Guyana en Suriname. Om 14:00 uur Noa-Lynn uit school gehaald en gelijk door met de tram naar Utrecht. Van Utrecht gingen we naar Rotterdam Centraal. Op Utrecht stonden wat Fijenoord supporters. Noa-Lynn zei nog hey Ajax-shirts 😂. Gelukkig hoorden ze het niet. Op Rotterdam Centraal was het even uitzoeken vanaf welk perron de Thalys zou vertrekken. Dat was dus perron 3b wat later veranderde in 4b met 5 min vertraging. We hebben een halfuur op het perron zitten vernikkelen van de kou omdat we dachten we gaan naar een warm land dus beter doen we onze zomerjassen aan 😂. Na 2,5 uur met de Thalys kwamen we aan op Gare du Nord. Daar even wat gegeten (burger en frietjes van FiveGuys, errug lekker moet ik zeggen) en door naar Orly 4 voor het hotel voor de nacht. Als het aan Corné had gelegen kocht ie treinkaartjes ipv metrokaartjes en waren we op AirPort Charles de Gaulle aangekomen ipv Orly AirPort dus gelukkig was ik mee 😂😂. Na een kleine D-tour en een gratis ritje met de tram (we waren de verkeerde kant opgelopen en een beetje verdwaald op Orly 4) kwamen we aan bij het hotel. Dit waren de eerste etappes van onze reis. Voor nu welterusten en tot morgen!!